26 februari 2013

"Kijk daar komt een Alien"







Vandaag maakte ik weer van alles mee, niet spectaculair maar wel om te noteren. Het was een bewolkte dag zonder zon en dat leek mij geschikt om bij Tiny een stuk tegels met de hogedrukreiniger te bewerken en dat is prima gelukt. Van huis met een beetje nevelig weer en een graadje of 3 dus nog geen zomer. Op de Flevoweg is de tweede afslag links de Tussenweg, aan de rechterkant staan al grote warenhuizen/kassen en nu wordt links het kavelslootje verlegd en ik denk dat er spoedig rechts ook zal worden gebouwd in de trant van de “Glazenstad”. Verder ging alles voorspoedig, wat wel opviel waren de vele zwanenpaartjes maar omdat die levenslang bij elkaar blijven valt dat eigenlijk niet op, mensen hebben daar soms meer moeite mee, dat bij elkaar blijven. Maar goed op een bepaald moment zag ik een hele grote club van die witte langnekken bij elkaar en na een paar kilometer weer, let op binnen een paar jaar praten we ook over een zwanenplaag net als nu bij de ganzen. Toen ik in de Zuidoost kwam was het al bijna middag en na een hapje en een drankje ben ik begonnen, slang uitrollen stroom op de HD-reiniger en van start, ik had voor aanvang een foto genomen van het te bewerken stuk en na afloop weer, duidelijk een nuttige bezigheid geweest al zeg ik het zelf. Na gedane arbeid is het goed rusten dus ben ik in de Quest gestapt na de koffie en ben weer liggend huiswaarts gereden en kwam via Middenbeemster net op 82 km. Ja en wat deed ik gisteren, daar kom ik z.s.m. op terug om mijn nieuwste aanwinst te tonen, nog een paar dagen wachten. Een heel aparte ervaring had ik toen ik door Opmeer reed, twee jochies reden mij tegemoet waarbij de ene de ander toeriep “Hé kijk daar komt een Alien” ik wist niet dat ik er zo afschrikwekkend uitzag.

Geen opmerkingen: