18 mei 2013

De tuin i.p.v. fietsen


Het is zaterdag, gewoonlijk voor mij geen fietsdag en ook vandaag dus niet. Wel heb ik op advies van Tiny iets zinnigs aan mijn tuin gedaan, zelf heb ik geen groene vingers zoals men dat noemt. Bij Tiny is het net andersom, die ziet elk blaadje groeien en wat niet groen is wordt verwijderd. Ik was eigenlijk best tevreden met de situatie zoals het was maar eerlijk is eerlijk het aanzien is een stuk beter geworden na deze simpele advisering en uitvoering. Even een paar plantjes kopen bij het grootste tuincentrum van N.H. , “De Boet” in Hoogwoud en het geeft meteen een zomers aanzien. Als het nog een beetje beter wordt met het weer en als de temperatuur meewerkt komt er vast wel weer een stukje over de belevenissen met de Quest, nu blijft het hierbij.

2 opmerkingen:

De Bobslee zei

Hoi Pé,

Zo zie je maar, je blijft bijleren, leeftijd maakt niks uit, misschien zit er nog een tuinman in je verborgen?

Groeten, Adri.

Pé Koomen zei

Een hoop gevende reactie , Adri bedankt.