08 mei 2013

Weervoorspellers gaan de mist in.






De weervoorspellers van vandaag waren geen goede raadgevers, hier in de kop van Noord-Holland zitten ze er flink naast. Toen ik vanmorgen de radio aan had gezet werd er al heel snel melding gemaakt van regen die zo rond de middag overal in het land zijn sporen achter zou laten, dus voor de middag nog even een klein ritje maken. Morgen wordt broer Ben, ja die wielrenner, 70 jaar dus daar ga ik vandaag nog niet naar toe, dat komt morgen wel. Dan iets verder op Andijk zal mogelijk de jongste nog wel thuis zijn, de scholen hebben nog vakantie, inderdaad Lia is thuis en dan is er al snel een bakkie “troost”. Het ziet er allemaal al piekfijn uit in hun nieuwe “paleisje” maar vanmiddag komt de gordijnenman en z.s.m. volgt de rest. Na de koffie ga ik weer huiswaarts want je weet maar nooit. In Wervershoof ga ik even het recreatiegebied in en maak een paar foto’s van de te smalle brug voor de Quest en later zie ik ook nog een aantal futen en eenden die moet ik wel op de plaat vastleggen zo dichtbij. Ik draai later nog even in Wervershoof bij zwager Aad en zus Ans het erf op en heel snel daarna ga ik richting “De Meer” en besluit het rondje na precies 50 km en de zon komt er zelfs af en toe doorheen en nog steeds geen regen.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

I bought an E-litе about a few daуs ago, i thought it was
οk, also it got me ρersоnally thіnking that i possibly could reallу woгκ ωіth аn elеctronic cigarette аs a replacеment.
Neveгtheless, with the E-lite, the vapour crеation was
not satisfactoгy, it felt like there іs toо much оxygеn being let іn and
also the vapour јust never felt hefty enough.
It was a decеnt, and comparatively cheaρ expeгіment, but it remainіng me yeaгnіng a real сigarettе at nіght befoгe
i visited bed. This ρartiсulаr prompted
me to ԁo еѵen more reѕeаrch onlinе, afteг whiсh I discoνered Greеn
Smоke cigarettes.

Мy wеb-site :: snafu.co

De Bobslee zei

Hoi Pé,

Ja, weersvoorspellers zijn ook maar mensen, die hebben het ook wel eens mis. Mooie foto's, zeker van die fuut!

Groeten, Adri.