31 juli 2015

Ik was gast in het "Westfriesgasthuis"

Het beeld voor de operatie

En na de operatie

Hij leeft nog en hoe, afgelopen dinsdag de eerste staaroperatie aan den lijve ondervonden, de operatie is zo goed als ongemerkt aan mij voorbij gegaan. Tijdens deze medische ingreep werden er door de chirurg enkele vragen gesteld die ik netjes heb beantwoord en na een korte periode kon ik het ziekenhuis in Hoorn verlaten, een ziekenhuis wat overigens het hoogst heeft gescoord in de lijst van goede gastvrije ziekenhuizen in Nederland. Een aanrader voor een prettige en goed verzorgde behandeling, het heet ook niet voor niets het “Westfriesgasthuis” Maar goed het is nu 3x per dag druppelen en straks een tweede behandeling voor mijn andere oog. Maar hoe is het resultaat, verbluffend in één woord, op de twee bijgevoegde foto’s heb ik ongeveer het beeld weten te creëren zoals het was en zoals het nu is, onvoorstelbaar. Nog even inhouden om weer met de Quest op pad te gaan maar het komt goed, zeker weten.

2 opmerkingen:

De Bobslee zei

Hoi Pé,

Goed nieuws! Nou je andere kijkertje nog en dan kan je weer vol aan de bak!
Beterschap!

Groeten, Adri.

Willem zei

Gelukkig maar dat het je meegevallen is Pé Gr.Willem