24 mei 2016

"Effe wenne"


De zon kwam erbij

Voor het maaien

Na het maaien

Ook hier viel 19 mm

Mooie paardjes in N.H.

Er liepen er genoeg

Ja ja, dat was weer even wennen, geen regen en zomaar weer een rondje fietsen. Ik was al vroeg op en heb thuis een heel klein pietsie in de tuin gewied, echt niet mijn hobby, maar ja je moet wel eens wat. De thermometer gaf 10,4 gr C. aan en mijn zin was heel snel verdampt denk ik want op een bepaald moment had ik het gevoel dat het mooi geweest was. Omkleden  en even naar de Zuidoost, grasmaaien met de motormaaier gaat me over het algemeen beter af. Nauwelijks de polder uit of de zon kwam er al een klein beetje door en met een heel gunstige wind stond de teller geregeld tegen en boven de 40 km. Aangekomen op het “maaiveld” benzine vullen twee keer trekken en draaien met die hap. Een half uurtje later is het weer opgeknapt en zet ik alles weer op zijn plaats en vervolg mijn route weer nadat ik eerst nog een cappuccino met een stroopwafel heb weggewerkt. Ik ga deze keer maar weer eens via Oost en West-Graftdijk langs het Noorhollands kanaal en via Alkmaar naar Middenmeer waar ik na precies 100 km weer een broodje eet en een bak koffie organiseer, een heerlijk ritje al was het maar kort.

Geen opmerkingen: