12 mei 2016

"Klein stukkie"





Het is maar heel kort vandaag, eerst om huis heen één en ander repareren, noem het normaal onderhoud en dan met de kennis dat we vanmiddag op verjaarsvisite gaan, dan is het duidelijk dat er weinig tijd over is voor de ontspanning. Eerst dacht ik thuis te blijven maar dan zitten wachten tot er iets gaat gebeuren, nee dan zelf maar actie ondernemen. Ik ga via de Oosterterpweg tot aan de dijk en neem even een kijkje op de werkhaven “Oude Zeug” en zie een zeilschip wat er flink de gang in heeft. Vervolgens ga ik langs het Robbenoordbos naar Den Oever waar ik een paar fietsers ontmoet met volle bepakking inclusief een aanhangertje voor de hond. We raken even aan de praat en ze zijn al halverwege, Tilburg is hun einddoel dus ze kunnen nog even. Er was volop belangstelling voor de Quest, “Mogelijk is het wel iets voor mijn schoonvader, die fiets ook graag en dit zou een goede vervanger voor zijn racefiets zijn”. Zo stelde de mannelijke helft van het stel, je weet maar nooit. Ik moest weer verder omdat ik op tijd thuis wil zijn dus vertrek ik richting Middenmeer en wens hun nog een goeie voortzetting van de trip. Die 40 km van mij voor vandaag stellen dan weinig voor.

Geen opmerkingen: