13 juli 2016

Een miskleun of pure pech.

Mijn schoonzoon zet de caravan weer binnen

Fleur mijn kleindochter uit Oudemirdum start de dag met een lach

Gister dus niet fietsen en vandaag weer een leuk rondje

Het weer had vele gezichten vandaag en dat begon bij Medemblik

Het nieuwe monument bij Andijk, 100 jaar droge voeten.

Op de dijk in Volendam was dit het beeld richting Marken

Een monument in het "Palingdorp"wat ik pas vorige week voor het eerst zag.

Ik heb voor vandaag enigszins verkeerd gegokt, geredeneerd naar de situatie van gisteren dacht ik dat het vandaag ook wel mee zou vallen. Ik heb het geweten, alle buien heb ik ongeveer gehad denk ik, juist omdat ik mijzelf een mooi weer fietser noem. Toen ik op de diverse “weerprofeten” overal “groen” licht kreeg op het door mij voorgenomen rondje, ben ik van huis gegaan. Ik had het “nobele” idee om een rondje te maken langs de dijk, eerst Medemblik, Enkhuizen  en Hoorn en dan door naar Edam, Volendam, Monnickendam enz. Helaas de weergoden hebben me gestraft, eenmaal in Volendam heb ik de koers gewijzigd door meteen rechts te gaan en weer naar Middenmeer te koersen waar ik na 131 km het voor vandaag voor gezien heb gehouden.

4 opmerkingen:

Erwin zei

De weerfoto in het journaal van 6 uur was van jou toch?

Groet
Erwin en Tante Lies

2lions zei

Maar dan wel een foto van jou op het 8 uur journaal of er moeten nog meer Pe's Koomen zijn.

Greenmachinist.

Erwin zei

De weerfoto in het journaal van 6 uur was van jou toch?

Groet
Erwin en Tante Lies

Pé Koomen zei

Klopt helemaal Erwin voor het eerst een foto naar het journaal verzonden en prompt komen er overal reacties vandaan.