22 augustus 2016

Inspannen en morgen ontspannen

Voor de start

Goed bezig

Gewoon doorgaan

Het is klaar en ziet er "redelijk" uit


Het was wel en geen fietsweer, later op de dag was het eigenlijk wel goed fietsweer maar toen het nog geen goed fietsweer was, ’s morgens om 7 uur, had ik samen met zwager Jan een ander klusje. Het pad bij Tiny moest een keer worden aangepakt en dan speciaal het gedeelte vanaf de weg naar de brug. Karretje achter de auto zand halen, niet te zwaar beladen, en dan aan de bak. Ik had de telefoon al in mijn handen gehad om Jan af te bellen maar ja het moet een keer gebeuren en het wordt wel weer droog. Het was een hele klus vooral omdat de stenen verschillend van dikte waren, ik ga hier niet verder over zeuren, het was een “berenklus” maar het is klaar en morgen kan ik weer een rondje ontspannen hoop ik, als de ongebruikte spieren niet al te stijf zijn.

Geen opmerkingen: