12 december 2019

Elke dag een draadje is een hemdsmouw in een jaar.



Ik hoop dat het met mij sneller zal gaan als het bovenstaande doet vermoeden, ik moest thuis blijven voor een pakketje van Post NL.
Even een piep klein ritje gemaakt om te zien of het aangeschafte onderdeel om de filmcamera op de fiets te bevestigen op de goede manier werkt, daar had ik tenslotte op gewacht. Het filmpje is wel goed maar niet om aan te zien, het trilt veel te veel en ik denk dat ik aan de binnenkant volgende week een versteviging ga maken zodat het “zwieperen” over is. Het lijf begint alweer wat beter te voelen dus het zal allemaal wel goed komen, geduld, geduld en dat mis ik nou net.




1 opmerking:

Theo Mol zei

Goedemorgen Pé,

Deze oplossing heb ik ook geprobeerd, de camera trilde bij mij ook erg. Ik hoop dat een versteviging aan de binnenkant genoeg is. Mocht het niet lukken dan is dit mijn tip. Ik heb het opgelost door de camera met een zuignapsteun vast te maken.
Pluspunt: Het werkt prima en je kunt verschillende standpunten kiezen. Minpunt: je moet de camera zekeren omdat de bevestiging niet 100% zeker is door de kromme oppervlakken en mogelijke zandkorrels enz. op de quest.

groet, Theo Mol