19 december 2019

Genieten van start tot finish.

70 km


Wat ging het weer heerlijk, het voelt elke keer weer beter en prettiger in deze carbon Quest.
Een onmisbaar onderdeel

om de GPS

veilig te plaatsen

Gisteravond nog een onderdeel geplaatst om de GPS goed te kunnen bekijken, zodat hij niet los springt of rammelt. Het is in één woord geweldig, ik had wel verwacht dat het goed zou komen maar dit is boven verwachting. Eerst maar even naar Alkmaar om bij Gerard en Marjon langs te gaan mogelijk dat één van beide thuis is.
Schrijvers loon
Toen ik net onderweg was werd ik gebeld door zus Margriet er was voor mij, bij haar een kerstkrans van de bakker bezorgd, omdat ik in het jaarboek van de Historisch Vereniging “Den Swaegh Dyck” , mijn geboorte dorp, een stukje had geschreven. Ja ik ben nu onderweg naar Alkmaar dus straks maar even de koers wijzigen. Op een bepaald moment leek het me net zo verstandig om eerst maar even te bellen of op het geplande adres wel iemand thuis zou zijn. Meteen heb ik contact “Helaas wij zijn onderweg naar de kapper” nou dan een volgende keer maar en nu meteen linksaf om via Obdam (waar ook niemand aanwezig is) door naar Wervershoof om de Kerstkrans in ontvangst te nemen.
De goedkoopste oplossing zonder te repareren

Molen aan de Obdammerdijk

Rust langs het IJsselmeer bij Medemblik

Radboud zonder sporen van winterse sneeuw

Het lijkt gek maar zeker 20 tot 25 cm hoog
op het fietspad dus eruit en via de weg 
Het is geen lange rit geworden want op deze manier was ik na 70 km weer thuis.

Geen opmerkingen: