14 juli 2020

Een natte dag



Het verhaal is maar kort vandaag net als het ritje. Zoals de voorspelling al had aangegeven zou het vandaag regenachtig zijn en dat klopt helemaal. Ik had nog wel in mijn hoofd, als het even droog is dan ga ik wel even op en neer naar Wervershoof. En zo is het ook gegaan hoewel droog ……. nou nee dat was het niet. Van huis toen het niet meer regende en op de buienradar gekeken of het verantwoord was om te gaan en dat was het op dat moment zeker. Eenmaal onderweg denk je, alles kan en even later had ik dus volop regen tot ik op het adres was in Wervershoof, koffiedrinken,  kletsen en afwachten tot het min of meer droog leek.
Op en in het water

Onverstoorbaar aan de "maaltijd"

Vorige week stonden hier nog tulpen
en nu is de ijsbergsla alweer geplant

Bij Middenmeer was het bijna droog
Ik ga meteen weer richting Middenmeer en al met al ben ik na 35 km weer binnen en het regent nog steeds dus morgen opnieuw proberen.

Geen opmerkingen: