09 september 2020

Ingekort door het weer.

63 km


Volgende week komt de zomer nog een paar dagen terug zoals het nu wordt gepresenteerd, mooi toch we wachten af. Vanmorgen was het voor mij een tegenvaller, droog van huis een rondje van ruim zestig kilometer waarvan ik er zeker 40 in een dichte motregen heb afgelegd. Ik zou even naar Obdam en daar zwager Tom even inlichten dat zijn actie naar de krant genoeg stof heeft doen opwaaien en dan ook even naar Blokker waar zus Ria woont. Helaas in Obdam niemand aanwezig net als ik Blokker dus zonder “koffie stops” onderweg weer naar huis.
Buigende "wieken"

Hij bleef zitten voor de foto

Geen bebouwing meer te zien door de regen
Er stond wel een aardig windje wat ook goed te zien was aan de bladen van de windmolens die flink meebuigen met de wind.
Ook niet thuis

Honderden schapen en geen hei te bekennen.
En in de buurt van Midwoud liepen een enorm aantal schapen met een zwarte herdershond er achter. Zo pik je toch nog wat beelden mee onderweg die overigens somber is door de motregen, zodoende was ik na 63 km weer binnen

Geen opmerkingen: