19 november 2020

Wat is toeval ?

 



Het heeft me moeite gekost om thuis te blijven, vanmorgen niet hoor, nee toen kreeg ik visite en het regende af en toe behoorlijk dus gewoon binnen blijven. Ik kreeg Jan en Tine Bouma op visite, gewoon gezellig anders is het ook maar stil in je eentje. Jan kom ik geregeld tegen als hij de benen in conditie probeert te houden voor de halve marathons die behalve dit jaar, hier en daar worden georganiseerd. Maar zo tegen de middag leek het wel of het weer min of meer zomer aan het worden was, de zon en geen regen meer. Zal ik, of blijf ik thuis, eerst maar even een paar boodschappen doen en dan bekijk ik het wel opnieuw.


Nee, m’n besluit staat vast, thuis blijven maar dan kan ik wel de Quest schoonmaken en smeren waar nodig dus dan ben ik toch weer onder de pannen. Toen alles weer naar mijn zin was even een rondje om het dorp dan weet ik gelijk of alles weer geruisloos werkt.

Helemaal buitenom is net 4,5 km dus niet de moeite en wie kom ik dan tegen, onvoorstelbaar Jan en Tine, mijn visite van deze morgen, zij lopen ook even om de frisse lucht op te snuiven. Volgende rit is hopelijk weer meer de moeite, dat zien we volgende week wel weer.

1 opmerking:

rob, nieuwegein zei

Hallo Pe, ik hoorde gisteren op het nieuws dat de Afsluitdijk nog tot 2025 dicht blijft voor fietsers. Ik vind het schandalig.