22 februari 2024

Geen regen en geen zon

 


Ik heb me af laten schrikken, inderdaad het beeld wat ik kreeg zei heel wat, maar er klopte geen “zak” van. De berichten gaven door dat het eerst nog droog zou zijn maar zo rond de middag zou het weer los gaan. Ik reed wat verschillende weggetjes in omdat ik vandaag een klein rondje wilde maken, overal zag ik kassen, windmolens en datacentra, Google en Microsoft ontsieren de polder daar ben ik van overtuigd en de molens en kassen dragen hier ook zeker aan bij. Maar we moeten het onder ogen zien dat dit vermoedelijk nog maar een begin is van alles wat ons dierbaar was dat het zal verdwijnen.



Genoeg daarover ik was op weg richting Medemblik en zag dat de molen daar zijn herkenbare 4 wieken weer terug zal krijgen er wordt op dit moment hard aan gewerkt.

Later reed ik net op de dijk langs het Markermeer toen ik voelde dat er rechts voor problemen waren, stoppen en de band vervangen voor een betere, oppompen en weer verder.

Toen ik nog een keer naar het zuiden keek werd hij erg donker dus meteen afslaan en richting Microsoft gaan dan ben ik op 5 km na weer thuis en blijf ik gespaard voor regen en zodoende werd het maar 68 km.

Geen opmerkingen: