15 februari 2024

Rondje Middenmeer lopen.

 


Je moet in beweging blijven krijg ik vaak te horen en omdat ik vandaag m’n fiets een vrije dag had beloofd ben ik gaan lopen. Een standaard rondje om het dorp van amper 5 km. Het is eigenlijk mooi weer en er lopen heel wat mensen dezelfde route.


Er is weinig nieuws onder de zon, er bloeien heel veel krokussen en sneeuwklokjes langs de Hoornseweg , waar ik afsla naar links wordt aan de overkant driftig gewerkt, om zo vlak tegen de A7 aan, de voeting of fundering aan te leggen om daar 48 tijdelijke woningen voor Oekraïners, mensen die omhoog zitten vanwege scheiding en tijdelijk opvang nodig hebben enz. enz. Het zal een bonte boel worden met de lawaaierige A7 op amper 50 meter afstand. Volgende keer weer een fietsverslagje lijkt me veel beter.

Geen opmerkingen: