20 november 2007

Zien en gezien worden.







Zien en gezien worden zijn twee totaal verschillende dingen, voor het één heb je een ander nodig maar voor het eerste ben je zelf verantwoordelijk. Vorige week, of eigenlijk al een aantal maanden, kwam ik tot de conclusie dat ik onder bepaalde omstandigheden steeds minder scherp begon te zien. Mede op aandringen van mijn vriendin ben ik toen toch maar naar de opticien gegaan die we gelukkig hier op het dorp hebben. Toen ik mijn verhaal bij Ed deed stelde deze dat de coating dan wel eens los zou kunnen laten en inderdaad dat bleek het geval. Hij zocht meteen op in de computer sinds wanneer ik deze bril had, bijna 2 jaar, dus stelde hij dan valt hij binnen de garantie periode en zal ik andere glazen voor je bestellen. En vanmorgen toen ik bij de plaatselijke supermarkt wat boodschappen had gedaan en langs de opticien liep kwam Ed meteen naar buiten, “Ik was je net aan het bellen en zag je langs lopen, ik heb je glazen” Dus de bril ingeleverd en een tijdelijke noodbril meegekregen en een half uurtje later kon ik hem weer ophalen met nieuwe glazen, dat noem ik nou service van de bovenste plank van Drogisterij en Optiek Meeuwsen in Middenmeer . Het weer is verder redelijk zodat ik meteen weer een ritje ga maken en daar vanavond misschien nog weer een stukje over zal schrijven want het zicht is weer 100%.

Geen opmerkingen: