14 oktober 2010

Zondag a.s. de L.E.L. race




Het is weer gelukt, fietsen en iets zinnigs doen, ik was vandaag weer in Oostzaan omdat Bram 7 jaar is geworden en meteen kon ik naar het nieuwe onderkomen van de familie om daar een meubel in elkaar te schroeven wat overigens nog niet helemaal is gelukt omdat er een bepaald soort schroeven net 1 a 2 mm te kort zijn. Maar goed ik ben vanmorgen richting het zuiden gegaan om via Zuidoostbeemster even mijn schermpje wat bij te knippen, niet dat het thuis niet had gekund maar ik kwam tot dat besluit omdat het onderweg ietsje begon te regenen en tijdens een eerdere rit waarbij ook regen viel liep later het water vanaf het scherm zo naar binnen en bij o.a. Wim zag ik dat het scherm hoger op de Quest was geplakt zodat de kap er probleemloos op kon worden geplaatst bij regen en dan is het gat weer echt dicht. Even bijknippen en de “plakkers” verplaatsen, dat laatste ging wel maar tijdens de rit naar huis, waarbij het af en toe wat regende, lieten ze geregeld los zodat ik thuis maar even een stelletje nieuwe heb geknipt en geplakt en nu zitten ze weer “muurvast”. Heen en terug naar Oostzaan werd samen, via de kortste route, precies 110 km dus deze week weer voldoende getraind. En dan a.s. zondag de LEL race, Lelystad-Enkhuizen-Lelystad, zelf ben ik niet zo’n “wedstrijd-figuur” dus zal ik daar ook weer schitteren door afwezigheid, heel misschien even kijken net als 6 jaar geleden toen stond ik voor het eerst bij “Trintelhaven” te wachten op de eerste doorkomst al heel snel volgde Ymte die zelfs met de wielen van de grond kwam in de hele lichte bocht op dat punt, man wat ging dat hard en nu vind je het bijna normaal om er flink de gang in te hebben. Ik hoop voor de organisatie en de deelnemers dat het zondag mooi weer is en dat er veel deelname zal zijn met zo mogelijk voldoende toeschouwers.

Geen opmerkingen: