18 januari 2015

Profielband plaatsen





Wat moet je met dit weer en als je dan ook nog een min of meer vrije zondag hebt ? En gisteren was het nog zo mooi, ook voor de ganzen op onder gelopen grasland. Gewoon verder leven en bedenken wat er morgen weer mogelijk is. Ik heb zo’n flauw vermoeden dat het een retourtje Oudemirdum kan worden, morgen geeft “mijn” weer profeet een goed beeld en dan ben ik allang omgeturnd naar “gaan met die banaan”. Omdat ik af en toe toch wat sneeuw, al is het meestal natte sneeuw,  langs zie komen en met de ervaring van vorige week heb ik toch maar besloten om achter een profielband te plaatsen, je weet maar nooit. De band opgezocht, de fiets op zijn kant en binnen 4 minuten was het een ander uiterlijk. Alle banden even op de juiste spanning en ik denk dat ik klaar ben voor morgen, we wachten af.

3 opmerkingen:

Wim zei

Hoi Pé,

Is dat een Supreme? Heb ik ook een jaar mee rondgereden. Fijne band.

Of het nou echt een geschikte band is als je profiel nodig hebt, dat weet ik eigenlijk niet.
Deze band heeft wel een behoorlijk goede grip.

Ik rijd nu rond met een Racer, volgens een mede-LOL-lid lijk ik wel een bij met deze band.
De band zoemt namelijk heel gezellig op mooi glad asfalt ;-)

De Bobslee zei

Hoi Pé,

Het is maar wat je gewent bent, een band met profiel ziet er voor mij heel anders uit.........Met grote noppen, iemand noemde het ooit een band voor een monstertruck.
Maar voor jouw gebruik is het zeker voldoende, veel sneeuw geven ze niet af zo te zien.

Groeten, Adri.

Pé Koomen zei

Hallo Wim,
Ik heb even gekeken het is inderdaad een Marathon-Suprême, een paar jaar geleden aangeschaft en in " nood gevallen" gaat hij er weer om.
Gr. Pé