08 januari 2015

Thuisblijven, typisch een mooi weer fietser.



Zoals valt te verwachten van een “mooi weer fietser” gaat hij vandaag niet van huis, nou ja niet van huis is wat te sterk uitgedrukt, niet met de Quest in dit geval. Het weer staat me echt niet aan dus dan ga je wat "verstandigers" doen als een stukje fietsen. Boodschappen doen bij de supermarkt, naar “Kippen-Dam” om wat kip-producten, heerlijk en dan nog even naar de appelenboer in Wognum om een paar zakken Elstar appelen. Ik ben weer voorzien van één en ander en toen ik over de A7 terug reed en mijn zoon mee was als passagier heb ik hem gevraagd om even een foto te maken van het Microsoft gebouw vanaf de snelweg. Normaal fiets ik altijd langs de andere kant en zie je weinig van wat hier allemaal gaande is. Weinig meer als aan “mijn” kant maar wel is te zien dat het enorme hekwerk alle enthousiastelingen buiten zal houden ze moeten dan eerst nog een flinke sloot over. En wat moet je daar zoeken, allemaal  111111111 en 00000000, zo is het toch in de computertaal . Volgende keer maar weer een rondje fietsen dat is veel prettiger.

1 opmerking:

Wilco Pompert zei

Hoi Pe, gewoon ww verkeer vandaag voor mij, geen druppel regen gehad!