13 maart 2015

Je beleeft altijd wel iets onderweg




Vandaag eigenlijk niets te melden, ik heb ook niet gefietst,  maar toch even een stukje aan mijn blog toevoegen. Gisteren ging het rondje zoals ik zo vaak heb gereden, Hoorn, Enkhuizen en Medemblik over de dijk, een ideale rit zonder al te veel verkeer. En juist daarover gaat het, ik heb in het verslagje van gisteren aangegeven dat ik in Enkhuizen een mevrouw tegenkwam die een aantal foto’s heeft gemaakt van de gele Quest die over de ophaalbrug reed bij de “Dromedaris” en die ze mij toe zou sturen. Inderdaad vanmorgen toen ik mijn mail opende zat daar een heel aantal foto’s bij van iemand die beroepsmatig heel veel foto’s maakt, Marjan Schavemaker  http://www.pbase.com/digitales    http://eye4bw.com En hierbij natuurlijk een paar van deze foto’s, ik zeg zo vaak onderweg beleef je altijd wel wat.

1 opmerking:

Kees Schouten zei

Pé,

Doe je ook verzoeknummers? Dan kan je me helpen met de fietsrouteplanner.
Bij Wijdenes hebben ze als ik het goed begrepen heb een afrit bij de Zuideruitweg weggehaald. Vroeger kon je vlak voor de Zuideruitweg naar beneden en aan de andere kant weer omhoog. Ik geloof dat je als je vanaf Hoorn komt al een afslag eerder moet nemen en dan rijd je onderaan de dijk naar de Zuideruitweg. En kan je wel weer richting Enkhuizen de dijk op.
Bij de Zuideruitweg is of was een fietsknooppunt 80. Ik vraag me af of dat daar nog steeds is of dat ze het verplaatst is.

Kees