18 maart 2015

Waar bleef de zon vandaag ?






We weten het, het kan nog steeds, ik bedoel mooi weer aan den lijve ondervinden, gisteren was zo’n dag. Wat is het vandaag dan weer een kl…dag, mist en een lage gevoelstemperatuur. En toch kon ik het niet laten, even een klein ritje maken al is het maar kort en ben ik pas om ruim na de middag van huis gegaan. Gevoelsmatig moest ik weer even bij schoonzus Riet en broer Ben langs om te horen hoe het daar gaat. Een goed teken zal ik maar zeggen, ze waren niet thuis en toen ben ik even naar zwager Aad en zus Ans aangegaan. Koffie en een praatje waarna ik ben vertrokken naar Middenmeer via het “Egboetswater” en ook nog even aangewipt bij Jan Geel die niet thuis was volgens Annie en ergens een helpende hand bood. Het is overal somber niks vergeleken bij gister toen begon je aan de zomer te denken, helaas dat is nu weer helemaal over en zo kwam ik weer binnen na slechts 41 km waarmee de totaal teller nu op 75.170 km is gekomen. 

1 opmerking:

Wilco Pompert zei

75000 tjonge jonge, en dan nog die ander 50...