23 januari 2018

"Toevallig" juist gepland


Vandaag was het de juiste planning, op tijd vertrekken richting Zuidoostbeemster en bij Tiny even een heel klein klusje doen en dan weer naar Middenmeer om voor de regen binnen te zijn. En inderdaad het is gelukt, bovendien ging het alweer een stuk “beter” als gisteren, gewoon doorgaan “we zullen doorgaan” is de bedoeling .Ik wist dat Tiny niet thuis zou zijn, geen probleem, een trap, een emmer, en het resultaat kon in de vuilnisbak, de goten zijn weer schoon. Ik heb mezelf getrakteerd op een cappuccino met stroopwafel en ben daarna richting Middenmeer gegaan.





Ik had nog wel heel even het plan om via De Woude te gaan om bij Wim een kleine bestelling op te halen maar heb toch maar besloten om dat niet te doen, het weer is op dit moment goed, maar soms geloof ik in de voorspellingen zoals vandaag. Toch weer met wat kris kras afwijkingen van de kortste route kwam ik weer thuis en nadat ik onder de douche vandaan kwam zag ik op het dak van de garage dat de 87 km van vandaag precies goed zijn geweest om zonder spat droog thuis te komen, nu regent het.

Geen opmerkingen: