12 juli 2018

Kleintje poelier



Nog even een kort ritje voor we het weekend in gaan, vanmorgen had ik wat andere bezigheden en zo rond de middag was alles geregeld en kon ik onbezorgd nog een stukje wegtrappen. Deze keer niet ver, gewoon in de buurt blijven en onderweg zie ik wel wat het gaat worden, en als het toch uit de hand zou lopen, je weet maar nooit. Het bleef bij mijn voornemen, kort, slechts 48 km uit en thuis even op en neer naar de Obdammerdijk waar zowel Tom als Gerda aanwezig zijn. Heerlijk buiten in de tuin bijkletsen over de laatste belevenissen in de familie onder het genot van een glas frisdrank


. En daarna met hele kleine afwijking in de route weer naar Middenmeer via de poelier in Hoogwoud. Ik ben een liefhebber van alle soorten vis maar wat hier bij poelier Thaam Dam te krijgen is, je krijgt het water ervan in de mond, mmmmm wat lekker. En zo was ik weer vrij vlot thuis en kon ik één en ander in de vriezer doen om t.z.t. weer een hongerige maag te vullen.

Geen opmerkingen: