26 maart 2019

Buurt verkeer.



Het kwam vandaag niet echt opgang, de gang wilde maar niet komen achteraf bleek een z.g. afloper de oorzaak. Ik was richting Medemblik gegaan om bij neef Gerard Brandsen even een kijkje te nemen in zijn pas begonnen bedrijf.
Gerard werkt al jaren in de autobranche en is nu voor zichzelf van start gegaan waarbij a.s. zaterdag de officiële opening zal plaatsvinden. Omdat ik zaterdag, samen met hopelijk een heel aantal velomobielrijders, de laatste keer over het fietspad van de Afsluitdijk zal rijden.

Gerard heeft het super mooi voor elkaar in de garage, alle benodigde apparatuur is aanwezig dus succes voor deze jonge ondernemer. Toen ik weg zou rijden was de band verder leeggelopen en heb ik hem vervangen.
Ik vervolg mijn ritje via Zwaagdijk waar een gedeeltelijke afsluiting is en vond bij zus Margriet een vaste deur, geen probleem dan meteen maar door. Via Wognum waar ik nog even bij een neef het erf ben opgereden op de grens van Wognum en Wadway.





Jongvee genoeg waarbij de lammetjes de boventoon voeren en dan in Obdam via de Obdammerdijk waar ook geen “kop” is te bekennen weer naar huis waarbij ik bij de afslag nog even ben gestopt toen broer Ben met Lida mij tegemoet reed. Heel even kletsen want er staat toch nog een behoorlijke frisse wind, niet te lang in de wind staan en dan op naar huis waar ik zag dat er net 63 km zijn volgemaakt.

Geen opmerkingen: