30 juni 2020

Nog even volhouden voor ronde getallen

63 km


Achter de brug heel veel schapen

Nog volop beregenen

Getallen en nog meer getallen

Het is anders als vorige week maar dat wist iedereen al, lagere temperaturen en minder zon. Toen ik vanmorgen van huis ging was het 14,7 graden C. en nu ik weer thuis ben staat hij op 15,7 graden C. een “behoorlijke” stijging van temperatuur. De wind is wel een stuk minder als gisteren maar toch nog wel pittig. De bedoeling was het H.E.M.-rondje via Berkhout naar de dijk, maar toen ik bij Hoorn was en het begon met een flinke dichte mot-regenbui heb ik gelijk de koers aangepast, ik fiets per slot van rekening voor mijn plezier en daar hoort nat laten regenen niet bij. Via Zwaagdijk even zien hoe de veranderingen zijn bij de verbouw van het vroegere huis van Margriet en dan in Wervershoof even langs Aad en Ans en zo weer richting Middenmeer waar de dagteller net 63 km aangaf. Ik bekeek ook de totaalteller en ging gelijk rekenen …………………. 24.421 km als hij op 25.650 km komt te staan dan heb ik een rond getal gescoord n.l. nog 1.229 km om de 200.000 km vol te maken met 3 verschillende Questen terwijl ik nooit had verwacht dat ik bij aanschaf van de eerste 100.000 km zou halen en nu bijna al het dubbele. En dat zeg ik erbij “Nog geen kilometer met tegenzin, alle keren is het genieten”

Geen opmerkingen: