25 juni 2020

Retourtje Alkmaar





Lelijk en toch mooi

Beter met lege handen blijven in dit geval.

Een woud van Berenklauwen
Het is de hele week al prachtig fietsweer maar persoonlijk mag het voor mij wel wat koeler zijn, ik ben niet zo weg van de hoge temperaturen. Je hebt altijd wel rijwind maar als je een moment stil komt te staan dan is het mij net effe te warm. Gisteravond kwam er een appje van mijn zoon, “Als je morgen weer in die “gele cocon” gaat rijden, ik ben de hele dag thuis” dus vanmorgen even richting Alkmaar, zeg maar Sint Pancras. Op nog geen 100 meter vanaf het bewuste adres een kleine omleiding omdat ze bezig waren met het fietspad, om dit terug te voorkomen nam ik een andere weg, nooit meer doen dan raak je verdwaald in Alkmaar maar gelukkig kwam ik er weer uit en dan via het “Geestmerambacht” weer naar Middenmeer.
Dan ziet dit toch leuker met al die kleuren
Eerst nog langs een “vollegronds” teelt van Berenklauwen, wat stonden er veel ondanks dat ze mooi zijn blijven het gevaarlijke planten niks geen kleur alleen maar kans op blaren door het sap van deze planten. Na 70 km was ik weer op de basis en kon onder de douche wat wel lekker is na zon “zweetrit”.

Geen opmerkingen: