11 juni 2022

Aardbeien retourtje




Het weer is geweldig en na de lunch stelt Tiny voor dat ik best een rondje mag gaan fietsen, visite verwachten we vanmiddag niet en ik red me wel een tijdje met m’n ene hand als het nodig is. Ja als het wordt voorgesteld door de patiënt zelf wat doe je dan als mantelzorger. Het leek me wel redelijk als ik even heen en terug ga naar de aardbeienleverancier in de Lekermeer, een “stekkie” tussen Wognum en Berkhout. Ik hoop dat ze er nog zijn en ik had geluk, volop aardbeien en ook afnemers.



Toen ik goed en wel alle plichtplegingen had vervuld werd de voorraad door een mevrouw weer aangevuld en was er weer genoeg voor de volgende klanten.

Terug even stoppen om een zwanen gezin vast te leggen en dan weer door om m’n mantelzorg taak weer voort te zetten na deze vlotte 40 km.

Geen opmerkingen: