06 maart 2008

En zo is het gekomen ...................


Eén dag niet gaan fietsen, als het wel mogelijk zou zijn, het is mij vandaag overkomen. Wat duurt zo’n dag dan lang, koffie drinken, kletsen met een vriend die toevallig langs komt, wat boodschappen doen, nee het is mijn dag niet. Als je dan van alles en nog wat denkt te hebben bekeken en gedaan komt het van kwaad tot erger zegt men altijd, ledigheid is des duivels oorkussen,dus ook in mijn geval. Achter de pc een foto opzoeken en die uitsnijden met een foto bewerkingsprogramma en dan die weer in spiegelbeeld printen op speciaal stickerpapier en vervolgens op een t-shirt strijken. Hoe kom je zo ver, enige tijd geleden zag ik op de site van http://www.harwig.wordpress.com/ dat hij een site aan het promoten was met speciale t-shirts waar, in dit geval uiteraard, een rode Quest op was gefabriceerd. Het leek me wel leuk om dit ook een keer te maken en dan met een gele Quest en zo is het gekomen.

Geen opmerkingen: