11 maart 2008

Ronde van Texel

Vandaag leek het erop dat ik niet van huis zou gaan, veel wind en nog meer regen dus eerst maar een klusje afgemaakt in Zuisoostbeemster, met de hogedrukreiniger een paar zwarte plekken nog eens bewerken en dat is redelijk gelukt. Daarna op huis af en omkleden want de zon was er ondertussen geregeld weer bij en de wind, nou ja dat zie ik wel was mijn idee. De route die ik heb genomen ging redelijk recht tegen de wind in en die stukken waar ik zijwind zou hebben kon ik redelijk achter de struiken en bomen rijden. Het ging allemaal voortreffelijk hoewel het rondje maar klein is geworden, ik heb niet gekeken maar het zal tussen de 50 en 60 km zijn geweest.
Hoe komt het met de “De ronde van Texel”, vandaag nog een mailtje van de “Twisker ligfietsclub” ontvangen waarin de voorlopige lijst van deelnemers werd weergegeven. Het is een toename van 100% t.o.v. vorig jaar. Niet dat er een voorinschrijving nodig is gezien het grote aantal maar het begint te groeien, wie weet komt er nog eens een tijd dat het een echte topper zal worden en de mogelijkheid om mee te fietsen is nog steeds mogelijk dus wie zin heeft neem contact op met Leegwater1966@quicknet.nl en alle details worden verder toegelicht. De voorlopige deelnemerslijst ziet er zo uit:

De ronde van Texel heeft tien deelnemers zoals het er nu uitziet.
Verder is het ook mogelijk om direct naar den Helder fietsen ik hoop dat we de boot van 11.00 uur halen.
Tijdens de heen reis ben ik bereikbaar op 06-36137985.


Matthijs Leegwater Mango Twisk
Nico Steur Mango Twisk
Mark Wolterman Mango Alkmaar
Wim Schermer Quest de Woude
Pé Koomen Quest Middenmeer
Kees Schouten Mango Hoorn
Ina van Kesteren Mango Schoorldam
Kees van Hattum Mango Heerhugowaard
Meinderd Valentijn onbekend Hoorn
Sebastiaan ……….. Mango Driehuizen


Wij hopen dat het weer een geslaagde dag gaat worden en dat de weer goden ons gunstig gestemd zijn.


Groeten van de Twisker ligfietsclub

Nico & Matthijs

Geen opmerkingen: