30 december 2009

Een sportief 2010 voor iedereen.


Na alle verhalen over de oliebollentocht hier dan ook maar weer een “gewone” bijdrage en het gaat niet eens over fietsen. Dat gaat vandaag helaas niet, tenminste niet op de “normale” manier, dat normaal zou voor mij betekenen dat het op zijn minst een sneeuwvrije openbare weg of fietspad is. Helaas het is totaal mis met het weer, overal sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw, hier in de straat is het beeld weer het zelfde als amper een week geleden. En dat heeft dan tot gevolg dat ik de laatste dagen van 2009 niet meer zal fietsen, eerst had ik nog het idee om met Kees mee te rijden naar Dronten om zijn nieuwe Quest op te halen maar gister las ik dat het voorlopig is uitgesteld tot volgende week zaterdag en dan kan ik er jammer genoeg niet bij zijn. Maar als er volgende week “toevallig” wel een redelijke dag zal zijn is het niet onmogelijk dat ik een ritje naar Dronten zal gaan maken om een paar nieuwe buitenbanden op te gaan halen, per post kan ook wel, maar een doel, als je fietst, is wel zo prettig. Vanmiddag dus maar een stukje gelopen door het dorp en een paar leuke plaatjes gemaakt rest mij alleen nog om iedereen voor 2010 alle goeds toe te wensen met heel veel gezonde en sportieve fietskilometers.

Geen opmerkingen: