27 februari 2012

Een rondje van 80 km, gelijk aan een heen en weertje



De teller gaat door, dat is een ding dat zeker is, ik las dezer dagen op de blog van “Quemo” dat hij een speciaal getal had gemist m.b.t. kilometers met ronde getallen. Onderweg dacht ik daar aan, hoe staat het bij mij met de volgende “ronde” cijfers, ik reed op dat moment in de buurt van “De Hulk” een weg in de buurt van Scharwoude, op zo’n 15 km vanaf de basis. En zie een bijna rond getal nog 1 km en ik ben met deze Quest bij de 32.000 km, omdat ik toch nog even door moest had ik alle tijd om een foto te maken van het ronde score-getal. Bij vertrek had ik het plan om langs Medemblik te gaan en bij de Zuiderdijkweg even een foto te maken van het vorderen van de bouw van “De Ambtenaar”. Toen ik vorige week ook in de buurt kwam zag ik op grote afstand dat hij al behoorlijk in de hoogte gaat maar de tijd was toen te kort om er naar toe te rijden dus dan vandaag maar. Onderweg ben ik van gedachte veranderd, het was erg nevelig en met een heldere lucht krijg je toch betere “plaatjes” en om nog weer een extra ommetje te maken, nee, dan maar weer verschuiven naar een volgende ronde. Ik heb nog wel een foto gemaakt van het nieuwe reclamebord in “onze” nieuwe gemeente, het gevoel dat deze nieuwe samenstelling van de “grenzen” voordeel op zal leveren is allang achterhaald, het zal aan alle kanten meer kosten opleveren voor de burgers dat staat wel vast, de voordelen zijn nog nooit aangetoond en de extra kosten en nadelen zal men nooit bekend maken. Vandaag zag ik ook het nieuwe blad “Ligfiets&”, wat moet ik ervan zeggen, het verhaaltje wat ik heb geschreven klopt wel maar die kop er boven is net iets buiten mijn smaak.

1 opmerking:

Wim zei

Tja, het kan natuurlijk niet alleen rozengeur en maneschijn zijn als BN-er.....;)

Ik ben toch door verschillende mensen aangesproken of ik die "man in die banaan bij omroep Max" ook ken.

Dus misschien tegen wil en dank, maar je bent/was toch echt wel een beetje een TV-ster.

Van mij mag je ook best trots zijn, want ik vind dat je het goed gedaan hebt.

Wim - die het nog niet verder heeft gebracht dan in een bijlage van dagblad Parool en een YouTube-filmpje...;)