07 februari 2012

Wandelen is ook niet verkeerd




En ook vandaag is het schitterend weer, volop zon en weinig wind, wat wil een mens nog meer. Nou gewoon wat hogere temperaturen wat mij betreft voor de eventueel te verrijden Elfstedentocht is alles nog erg onzeker en als de kans er is zal het mogelijk a.s. zondag zijn. De temperatuur was hier vanmorgen zo rond 11 uur nog behoorlijk laag, in de schaduw tegen de muur van het schuurtje stond de thermometer nog op -12 en als dat nog een paar keer zo is dan zal het wel lukken in Friesland. Ik ben weer niet met de Quest weg geweest en als alternatief heb ik een flink stuk gewandeld. Tijdens mijn wandeling ben ik langs de ijsbaan van Middenmeer gelopen en zag dat het ijs goed was maar het was leeg op de baan er werd mij verteld “Om half 3 gaan we open voor de schooljeugd” dus dan komt er leven genoeg. Iets verder kreeg ik zicht op het kanaal richting Schagen, één witte sneeuwvlakte waar geen “hond” zich op zal begeven als hem of haar ’t leven lief is. Ik blijf er van overtuigd dat er weer ander tijden zullen komen en dat ik me weer uit kan leven in de Quest.

Geen opmerkingen: