28 september 2013

Geen Quest gezien op Samos




Ziezo het is weer zover dat ik iets van me laat horen, ik was een weekje weg en nog wel met OAD, je houdt het niet voor mogelijk en het ging toen nog net allemaal goed. Het heeft niets met fietsen te maken maar het leek een moment spannend te worden toen andere gasten met het verhaal kwamen dat OAD failliet was, hoe komen we weer in Nederland vanaf Samos in Griekenland, ja we hebben de Griekse economie gesteund en hopen dat het land er weer bovenop komt met onze bijdrage. Het was geweldig een appartement van ongekende omvang 2 slaapkamers , 2 badkamers, een kamer en keuken aan één maar  van buitensporige afmeting en een terras van zo’n 20 meter lengte en een meter of 6 breed voor het zwembad met uitzicht op zee. Ziezo nu heeft niemand vragen meer over waar ik was. Ik hoop volgende week  voorzichtig af en toe weer aan de Quest te wennen door hem uit te laten en niets te forceren, mogelijk volgt er dan vanzelf weer een verslagje wat over fietsen gaat.

Geen opmerkingen: