21 maart 2018

Het is nu wel klaar hoop ik.



Alles is voor zover ik na kan gaan achter de rug, de consternatie van het afgelopen weekend behoort tot de verleden tijd.
Veiliger, ik hoop het

Zwaar materiaal dat is zeker
Vanmorgen is de slotenmaker geweest en heeft er een zwaarder, door de politie goedgekeurd, slot in gezet dus hopen dat het nu over en uit is. Het was zodoende al bijna middag voor ik zo ver was dat ik me zelf toestemming gaf om een ontspannen rondje te maken. Eerst naar Jan Geel om zijn mening te horen over mijn claxon die wat van geluid is “verschoten” hij kreunt soms een beetje en een ander moment is hij weer op volle toeren. Jan meende dat het mogelijk wat vocht zou kunnen zijn dus na een kort onderhoud ben ik weer verder gegaan en heb vanmiddag bij thuiskomst Theo van Velomobiel gebeld en een nieuwe drukschakelaar besteld die ik er t.z.t. in zal zetten en de draadjes weer netjes aan hoop te solderen.
Er wordt weer hard gewerkt

Machinaal en de vergeten planten handmatig erin zetten

De kerk in Midwoud met vrij vrijstaande toren

Hier is niet te zien dat er ander verkeer vanaf de brug kan komen
Onderweg zie ik dat er alweer druk wordt gewerkt op het land, land bewerken en meteen er achteraan planten . Vanaf Oostwoud met een ommetje naar de Obdammerdijk waar Gerda thuis is, bijkletsen onder het genot van een bakkie en dan weer op huis af wat net een ritje werd van 56 km, niet veel maar wel weer ontspannen.
Even volop in de remmen

De trieste blik van de chauffeuse

Het water is onlangs vrij van rommel gemaakt en de paden zijn aangepast
In of bij de ingang van de polder is mijn pad geblokkeerd door een bergingsvoertuig er wordt geprobeerd om een auto op de wagen te krijgen, in de bocht is het linker voorwiel afgebroken en dat is best afgekomen als ik dat zo bekijk, geen andere auto's of personen waren hierbij betrokken.

Geen opmerkingen: