06 februari 2020

Tempo rijden totdat .........





84 km

Dit is geen liefhebber van fietsers

Het ging weer gesmeerd, het weer is prima en de zin is er volop en dan is een op en neer-tje naar de “Zuidoost” iets waar ik niet lang over hoeft na te denken. Gisteren was Tiny er niet en vandaag is ze er dus wel. Ik neem op de heenweg de zelfde route als gisteren en terug wijk ik iets af maar al met al werd het ruim 84 km.
Rustig langs de Oostdijk


Het bleef droog in de Beemster

Achter Berkhout om en dan over het fietspad

Weinig nieuws op de heenweg en terug was het ook maar zo zo, tot ik in Wognum reed op het fietspad daar was het even mis. Een hond die het niet kon laten om z’n baasje bijna omver te trekken en het fietspad op sprong, ’t stomme beest klapte tegen de fiets en dan heb je de schrik flink te pakken. De schade viel gelukkig mee maar ik kon het niet laten de bazin flink uit te foeteren, “Altijd die stomme rot honden waarvan de baasjes menen dat het wel meevalt” Ja maar je reed ook zo hard krijg je dan meestal als verweer. Ik ben weer redelijk tot rust gekomen maar had wel flink de pest in, ergernis want het komt altijd door een ander als er iets mis gaat. Volgende keer maar een route buiten alles om waar mens nog dier te vinden is dan erger ik me vast minder en zoals ik in het begin al aangaf het was toch weer een heerlijk ritje van 84 km.

Geen opmerkingen: