29 december 2007

Een geweldig fietsjaar 2007











Daar gaan we dan nog één keer in 2007, het was in alle opzichten een “bewogen” jaar, veel gedaan, veel beleefd en daar naast ook nog veel gefietst. Als ik alles op een rijtje zet dan schreef ik vorig jaar op 28 december mijn laatste stukje wat via de blog de wereld, in en over ging, en dit jaar is het één dag later n.l. 29 december. Dat de blog gelezen wordt is mij ondertussen wel duidelijk, reacties op mijn mail adres, uit Brazilie en Singapore zijn wel de verste reacties maar het is ook gelezen in Japan, Australie en N.Zealand , maar het overgrote deel komt gewoon uit Europa en dan vooral Nederland. De laatste week komt er eigenlijk niet zoveel van fietsen, de dagen voor Kerstmis was het matige weer een beetje spelbreker en met de Kerstdagen zelf besteed ik mijn tijd liever aan het huiselijk gebeuren rond deze dagen. En nu, de dagen tussen Kerst en Nieuwjaar zijn er andere dingen die de voorkeur hebben dus komt de fiets voor het “eerst” op het tweede plan. Terug kijkend op het afgelopen jaar kan ik voor mezelf best tevreden zijn, ruim 11.000 km gefietst, maximumsnelheid, 1 kilometer sneller gereden als mijn leeftijd terwijl ik wil proberen met mijn leeftijd mee te gaan dus alle jaren de top een ietsje hoger. Mensen ontmoet uit Rusland, Polen, Duitland, Japan en niet te vergeten de Spanjaard Jorge Garcia Polop, die mij zijn fotomanipulatie per mail heeft toegezonden, en iedereen met vragen over de Quest. De rit met Meindert Valenteyn over de Afsluitdijk het rondje Texel onder leiding van Matthijs Leegwater en zo zijn er zoveel leuke fietsmomenten, te veel om op te noemen, maar allemaal terug te lezen op http://www.questie-van-tijd.blogspot.com/ Voor het komende jaar ga ik er vanuit dat het minstens zo’n zelfde jaar wordt en dat er vele “Questrijders” (velomobielrijders) bij zullen komen die ook hun ervaringen publiceren om anderen mee te laten genieten van deze prachtige gezonde vorm van, o.a. niet oud worden, want ik voel me nog steeds heel veel jonger dan de kalender aangeeft. Voor iedereen die dit leest een voorspoedig en gezond 2008 toegewenst.

Geen opmerkingen: