07 januari 2008

"Valse start"




Ik las net op http://basdekker.eu/weblog/bassociaties.htm dat het hem niet helemaal mee heeft gezeten bij het begin van het nieuwe jaar, helaas ik zit/zat in het zelfde schuitje. Hoe kan een mens dit volhouden zo lang niet fietsen, voor mij was het laatste ritje in de Quest op 13 december vorig jaar, klinkt wel heel ver weg als ik dit nog eens over lees. Het is “nog” maar 25 dagen geleden maar het voelt als een eeuwigheid, eerst zelf een beetje voorzichtig geweest omdat het koud was en toen kwamen de kerstdagen, vervolgens het “tussenstukje” van Kerst naar Nieuwjaar en daarna flink in de “lappenmand” met een buikgriep zoals men dat dan pleegt te noemen gezien de lichamelijke eigenaardigheden, met, van en naar het toilet lopen. Maar gelukkig het tij is weer gekeerd, nog een lichte verkoudheid afwerken en dan moet het weer kunnen. Tegen de kerstdagen wel een aantal keren een leuk rondje gewandeld in de omgeving van Zuidoostbeemster richting Purmerend en dan langs het Noordhollandskanaal, een stukje weg waar ik ook vaak met de Quest langs “vlieg”. Het is één van de weinige dagen geweest waarbij het echt winters was buiten, zoals het vandaag is lokt ook niet direct om de fiets van stal te halen, wel heb ik vanmorgen de banden alvast weer opgepompt voor het geval ik onverwachts van start zou willen gaan. Nog even inhouden en dan moet het weer mogelijk zijn, hoewel ik verwacht dat de conditie wel eens op een erg laag niveau zou kunnen staan maar ik hoop dat ik weer dagen zat heb om dat weer wat op te krikken.

Geen opmerkingen: