26 februari 2008

Mercedes of 2CV.




Eigenlijk was ik niet van plan om vandaag een stukje tekst aan mijn blog toe te voegen maar nadat ik de blog van Cees Roozendaal http://wieringer-velomobiel.blogspot.com/had gelezen moest ik gevoelsmatig even reageren. Het rondje van vanmiddag was maar erg kort net 53 km meen ik en dan heb ik mijn tijd nog verkletst ook eerst bij mijn jongste zus en haar man langs even zitten en wat drinken daarna naar mijn jongste broer, die niet thuis was, en vervolgens over Zwaagdijk-west nog even langs een schoonzus, met al dat koffiedrinken en kletsen komen er geen kilometers in de benen, vanmorgen in de regen met de hogedrukreiniger bij mijn vriendin het terras afspuiten wat redelijk is geslaagd en vanmiddag dus dat “klets en koffie rondje” en toen ik thuis was en op de pc mijn vaste sites had bekeken zag ik Cees zijn verhaal over Mercedes en 2CV, zelf heb ik misschien een beetje aanleiding gegeven tot zijn uitlatingen, ik vind nog steeds in de velomobiel-wereld een Quest gewoon vergelijkbaar met een Mercedes en zovele andere velomobielen komen naar mijn idee wat meer in de richting van een 2CV, wel lux voor het geld maar niet zo snel, zeg nou zelf ………………. als je de foto’s bekijkt die bovenaan dit verhaaltje staan, ze zijn allebei lux maar de stroomlijn van die gele is toch superieur vergeleken bij die andere, oké ze hebben allebei een open dak maar dan is alle verdere vergelijk meteen over ook. Ieder heeft zo zijn eigen smaak, laten we het daar maar op houden, maar dat ik blij ben met de mijne is nu wel duidelijk.

Geen opmerkingen: