04 maart 2008

Quest een wereldfiets


Het meest opvallend van vandaag was wel de site van Velomobiel.nl, na een ritje van 80 km en nadat ik eerst even onder de douche was geweest heb ik de pc aangezet en bladerde wat door de diverse ligfietspagina’s. Er is vaak een bepaalde lijn te zien in de verzorging van zo’n eigen site of homepage, of hoe je zoiets ook wilt noemen. In het begin wordt er vol elan van alles en nog wat aangedragen om maar een leuk verhaal met plaatjes in elkaar te draaien, maar het is maar al te vaak iets wat niet onderhouden wordt, soms na een paar maanden soms iets langer maar dan is het vaak niet leuk meer. Geen nieuws, geen zin om iets te schrijven, geen tijd enz. enz. en langzaam raakt het over. Zo kom je pagina’s tegen die een jaar of langer geleden voor het laatst zijn bijgewerkt, dus niet meer interessant zijn voor de lezer en helemaal niet meer voor de ooit zo fanatieke nieuwsbrenger. De site van http://www.velomobiel.nl/ wordt veelvuldig bezocht en ook zeer regelmatig bijgewerkt en zo kwam ik er vandaag ook weer. Er was te lezen dat er diverse nieuwe velomobielen in de “koker” zitten van ontwerp tot beginnend model en wie weet komt daar ooit een vergelijkbaar model uit wat de kwaliteiten van de Quest kan evenaren, ik moet dat nog zien. Een ander leuk item was de plaatsing van reclame voor een Canadees blad http://www.livingmagazinewindsor.com/ . Op de cover van het blad staat een fotomodel met, en daar gaat het om, een Quest, dat zo’n “wereldfiets” op deze manier in de kijker geplaatst wordt dat is toch geweldig. Ik moet wel eenvoudig blijven, de armoe houd je netjes, zegt men altijd, maar ik ben wel erg trots dat ik ook zo’n wereldfiets mag berijden.

Geen opmerkingen: