17 februari 2009

Startlocatie


Vandaag weer een “rustdag”, oppas-opa spelen en dat is al een hele poos geleden dat ik me daarmee heb bezig gehouden. Vanmorgen met de auto naar Friesland en daar stonden 2 kleinkinderen al klaar met ingepakte tassen om een nachtje met opa mee te gaan en in Middenmeer te logeren. Dat is weer eens iets anders dan oppas spelen thuis bij de kinderen in Oudemirdum, dus naar N.H. en niet met de fiets weg. Morgen is er één van de andere kleinkinderen jarig en dan gaan we daar samen heen en neemt hun moeder ze, na afloop, weer mee naar huis. Het weer was vandaag nou ook niet zoals ik dat graag zou willen maar toch vond ik nog een leuke foto, helder voor een luchtfoto en daar staat ook mijn onderkomen op waar ik alle keren vanaf vertrek als startlocatie.

Geen opmerkingen: