16 april 2009

Mini minirondje


Vandaag een echt mini rondje gemaakt, slechts 46 km, eigenlijk geen moeite om me om te kleden maar ik wilde er toch even uit. Ik ben toch ongemerkt nog bezig met die ervaringen van “poging tot inbraak” hoe kan ik een ongewenst persoon buiten houden ? Vanmorgen al begonnen met meten en tekenen hoe ik dat ga maken, het zal niet overhaast gebeuren maar wel degelijk en voor mij staat nu al vast dat er bovenop die afsluiting iets scherps in de vorm van prikkeldraad zal worden aangebracht. Of het daarna een garantie is dat er niets meer zal gebeuren, zeker niet, maar wel een extra hindernis voor eventueel ongewenst bezoek. En mede daardoor werd mijn rondje van vandaag super klein, vanmiddag nog maar eens alles op een rijtje zetten hoe ik dit precies ga uitvoeren. Het ritje ging vanmorgen vanaf Middenmeer naar Wieringerwerf en dan via de Oosterterpweg en de Zeugweg naar de dijk dan linksom via de Noorderdijkweg naar Den Oever. Over de haven naar de buitenkant van Wieringen en het grootste deel buitendijks in westelijke richting waar het laatste deel binnendijks moest worden afgelegd om bij het Amstelmeer te komen. Het laatste stukje was gesneden kost, recht toe, recht aan naar Middenmeer waar het totaal op de teller nu 41.787 km aangeeft.

Geen opmerkingen: