29 januari 2010

Quest


Het sneeuwt niet, nog niet, ik vertrouw het weerbericht niet meer zo vlak voor het weekend. Al een aantal keren kwam ik thuis als er weer een dik pak sneeuw was gevallen in het weekeinde maar daarbij moet ik wel opmerken dat ik geweldige buren heb die ook mijn pad weer sneeuwvrij hebben gemaakt zodat ik zonder problemen in de garage kon komen. Maar toen ik vanmorgen wakker werd regende het licht en de laatste sneeuw is aan het smelten, in de tuin licht nog een hoop en langs de straat zijn de kanten ook nog lang niet sneeuw vrij maar ik ga er van uit dat het vanavond en anders morgen allemaal wel weg is, als er tenminste weer geen nieuwe voorraad valt. Ik verlang nu echt naar beter weer, een beetje regen is nog daar aan toe maar die gladde wegen dat is maar niks. Ik heb nog eens gebladerd in de plaatjes van afgelopen maanden en als ik dan in de foto’s kom van november, nog maar een paar maanden terug, dan krijg ik er echt weer zin in. Ik weet zeker dat het komt, we moeten alleen nog geduld hebben om weer eindeloos te genieten van de Quest.

Geen opmerkingen: