01 december 2010

Iemand moet de eerste zijn.


Als je, net als ik vandaag, er geen brood in ziet om de weg op te gaan als het niet perse nodig is, dan begin er toch iets te knagen. Niets doen, uit het raam kijken, de planten water geven, weer uit het raam kijken, links en rechts een telefoontje plegen, het is allemaal wel nuttig maar het is eigenlijk net niks. Al rommelend op de PC bedacht ik dat ik ook dit jaar weer wat Kerst en/of Nieuwjaarskaarten “moet” maken, alles via de mail schijnt wel modern te zijn maar de “ouderwetse” kaarten rond de feestdagen doen het nog altijd heel goed. En dan ga je zoeken in het fotoarchief, waarvan de massa op DVD staat, ik denk dan aan foto’s die passen bij de feestdagen, liefst met een beetje sneeuw of iets dergelijks. Ik hoefde niet lang te zoeken om een passende foto te vinden voor een algemene verzending via e-mail, dus bij deze, al is het nog erg vroeg, iemand moet de eerste zijn. De foto spreekt voor zich…………

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Hij is erg leuk!

Kees van Hattem zei

Beste Wim. Voor en recent winterplaatje moet je voor het mooie even de dijk op naar Lelystad. Leg wel een paar spike-banden onder je Quest. Groeten Kees.

Pé Koomen zei

Hoi Kees,
Is het waar het hart vol van is,want sinds wanneer heet ik Wim ?

gr.Pé

Unknown zei

Hoi Pé is het goed als ik het plaatje gebruik op ligfiets.net?
groeten,
Jack

Pé Koomen zei

Hallo Jack,

Wat mij betreft helemaal geen probleem, suk6.

gr.Pé

Willem zei

Leuk kaartje Pé

Groet,Willem