03 april 2011

Klompen



Even een moment op de “huistuinenkeukenfiets” , het was vandaag redelijk weer hoewel de berichten van zaterdag anders klonken, het viel allemaal best mee alleen de zon ontbrak maar er was geen wind en zodoende hebben Tiny en ik een klein rondje gefietst op voornoemd voertuig. Het viel best mee, ja ik weet ook wel dat het in een Quest sneller en gemakkelijker gaat maar je kan nu eenmaal niet alles hebben. Een rondje door Purmerend naar Ilpendam en Overleek en daar stonden ze 12 paar op een rij. Ik moest een moment denken aan mijn jeugd als je dan bij vriendjes kwam en dat waren in die tijd altijd uit grote gezinnen net als bij ons thuis, dan stonden er ook vaak hele series klompen voor de deur en dan moest je goed opletten als je ging voetballen dat de kap er niet afbrak want dan zwaaide er wat als je thuis kwam. Verder is het alle keren als je door Overleek fiets een heerlijk ontspannen gebeuren, een prachtige weg weinig of geen verkeer veel water en een heerlijke landelijke omgeving waar ik komende zomer nog vaak zal rond zal toeren. Na een kleine 40 km waren we weer op ons uitgangspunt.

1 opmerking:

Robbedoes zei

Klompen zijn echt fijn.
Thuis bij het klussen loop ik vaak op klompen.
Bij onze caravan hangen de oude klompen als steunplaten onder de caravan.
Geeft altijd veel bekijks als we aankomen op een camping.

Gr
Rob