05 april 2012

Wat een "coole" fiets





“Goh, wat een coole fiets heeft U”, inderdaad het was koel in de fiets maar dat bedoelde ze waarschijnlijk niet, met die opmerking werd mijn dag nog beter dan hij al was. Er zou vandaag weinig van fietsen komen, nog even dit en dat doen voor de paasdagen en dan komt de fiets op een lager “pitje”. Maar ik ben er toch nog even tussenuit geknepen, een boodschap doen en kijken hoe het staat bij “De Ambtenaar” maar daar leek nog weinig veranderd t.o.v. de laatste keer dat ik daar was. Wel nog even een paar foto’s gemaakt, via de volgende link is het hele verslag van de afbraak van de oude en opbouw van de nieuwe goed te volgen
http://www.de-ambtenaar.nl/ Hier was ik dus klaar en dan vervolgens dat gaan doen waar ik voor op pad was gegaan, naar “Kippen Dam” een poelier in Hoogwoud die enorm veel lekkers heeft. De rit ging via één van de mooiste dorpjes in Westfriesland, daar is Matthijs het vast mee eens en verder langs De Weere naar Thaam Dam, de poelier. Omdat er weinig ander verkeer stond heb ik de fiets zo kort mogelijk voor de deur geplaatst en dat was daar binnen dus gesignaleerd wat aanleiding was van de dame die in de winkel liep met de opmerking zoals in het begin aangegeven, “de coole fiets”. Voorzien van een aantrekkelijke hoeveelheid kippenbillen die klaar zijn voor consumptie heb ik de rit naar huis vervolgd en was na 42 km weer binnen.

Geen opmerkingen: