18 juli 2016

Rondje om 204 km





Het weer van vandaag is de aanleiding geweest om weer een keer rondje om te gaan, dat betekent voor mij dan ’t ruime rondje via Enkhuizen en Lelystad naar de Ketelbrug dan langs de Ketelmeerweg en aan het einde linksaf richting Emmeloord en Lemmer. En zo is het dus vandaag gegaan, mooi weer weinig wind en als hij er al was kwam het uit de goede richting zullen we maar zeggen. Ik gokte erop dat Bianca thuis zou zijn in Oudemirdum maar ik had mis gegokt, ze was naar haar werk in Balk. Geen nood Thimo zorgde als een eerste klas ober voor koffie en koek ook Fleur stak haar neus om de hoek en zo zat ik zomaar met mijn Friese kleinkinderen aan de koffie, gezellig, zo zijn schoolvakanties ook voor Opa ideaal. Na de koffie ben ik weer verder gegaan, het is nu nog “maar” 80 km want de teller staat nu op 124 km en inderdaad het klopt als een bus na precies 204 km was ik thuis een heerlijk ontspannen rondje alleen de bruggen in Friesland zaten tegen elke brug die open kon en waar ik langs moest stond, of ging open voor de pleziervaart.

Geen opmerkingen: