25 september 2018

Ik, wij waren op Rhodos.

Therme Galitea


Faliraki

Even heel kort, ik was een tijdje “onder water” nou zo erg was dat niet want 8 dagen genieten op het Griekse eiland Rhodos bij een temperatuur die alle dagen van ’s morgens rond 9 uur tot ’s avonds laat boven de 30 gr. C was is zeker geen straf, maar we zijn weer terug op Hollandse bodem en dus kan ik nu zonder problemen weer een verhaaltje op mijn blog plaatsen. Mogelijk morgen weer een eerste oefenritje proberen te maken, het weer lijkt acceptabel en de conditie staat op een heel laag pitje dus hoogste tijd om daar iets aan te doen.
Vlindervallei Petaloudes

Tzambikos Beach

Rhodos de oude stad

Faliraki ons onderkomen met bijna privé zwembad
Ik heb nog een aantal “neutrale” foto’s opgezocht die een heel klein stukje van de vakantie sluier oplichten.

1 opmerking:

Gert Reilink zei

Ook al laat je maar een klein beetje zien, toch heb ik de indruk dat jullie er van genoten hebben.