02 september 2018

Kijk dan eens goed uit je "doppen"



Eindelijk is het zover, nadat ik nog niet zo lang geleden weer eens door iemand op m’n vingers werd getikt wegens het ontbreken van, in zijn ogen een onderdeel van veiligheid, een vlaggetje, kan ik nu zeggen het is geregeld. Toen ik vorige weeg jarig was kwamen Kees en Sebastiaan ook even op visite en bij vertrek werd ik op Sebastiaans vlaggetje gewezen. Ik was al een paar keer in een winkel geweest waar ik meende dat ze zoiets ook wel in hun assortiment hadden maar in beide gevallen konden ze alleen maar nee verkopen. Via internet volgens Sebastiaan, is zo gepiept, inderdaad het is werkelijkheid geworden, ik rijd voortaan met 2 vlaggetjes zowel links als rechts. En als ze nu weer vragen waarom heb je geen vlaggetje dan kan ik een weder vraag stellen van “Ben je soms blind, bijna 3 meter lang, knalgeel en 2 vlaggetjes”

3 opmerkingen:

Sebastiaan zei

Prachtig :-)

Gras zei

😂😂😂

Unknown zei

Maar ik mis een foto van het vlaggetje