10 februari 2020

Hij was even buiten

Te veel wind denk ik


De oude zijn eruit en de nieuwe staan

Het moet weer jaren goed blijven

Voor hij weer naar binnen mag even genieten

Hij is buiten geweest maar dat was alleen om meer ruimte te hebben in de garage om materiaal te pakken voor de klus van vandaag. Ja inderdaad het weer heeft hier ook gezorgd voor het nodige ongemak, ik bleef gisteravond in de “Zuidoost” vanwege het stormachtige weer en toen ik vanmorgen thuis kwam zag ik de ellende. De schutting lag vlak voor een deel en de palen waren allemaal afgebroken, samen met de buurman die al 81 jaar is en wat extra gebreken heeft, overleggen om de zaak weer op te knappen. Meteen aanpakken was mijn advies en daar was hij het mee eens. Om 10 uur begonnen en om half 4 was alles, waar nodig, vervangen en de restanten naar de vuilstort gebracht. Dus niet fietsen maar wel een goed gevoel na zo’n dag die ik liever anders had besteed. Voor morgen lijkt het ook nog twijfelachtig dus we zullen zien hoe dat verloopt en anders moet ik me nog een dag inhouden, helaas.

Geen opmerkingen: