13 februari 2020

Mogelijk was dit zinloos bezig zijn.

Middenmeer in het midden op buienradar

Ik ben geen liefhebber van echte winter met sneeuw enz., van sneeuw heb je drie keer ellende zeg ik altijd, als het valt, als het ligt en als het weggaat. Maar gewoon vorst is altijd beter vergeleken bij wat we nu hebben, de ene dag regen, de andere harde wind en bijna alle dagen zwaar bewolkt, nee dan is helder vriesweer veel idealer, wie weet een ander jaar weer een keer op schaatsen op natuurijs.
Alles aangepast
Als je dan noodgedwongen in huis moet blijven verzin je van alles en nog wat en zo herinnerde ik mij een opmerking van iemand die me zeer na aan het hart ligt. “Moet je nu je kaartjes niet aanpassen nu je een “nieuwe” fiets hebt” en zo is het gekomen dat ik vanmorgen ben begonnen om dat weer aan te passen.
Kaalslag of deskundig gesnoeid
Ruim na de middag werd het droog en heb ik een paar boodschappen gedaan en zag dat het snoeien van de bomen langs de parallelweg bij de Brugstraat al aardig op een eind loopt. Ik begin nu zelfs te twijfelen of ik toch nog even weg zal gaan. Nee het is over want het regent alweer voor hoelang maakt me niet meer uit ik ben er klaar mee. Hopen dat het de komende tijd beter gaat worden, ik heb nog geen winterperiode zo weinig gefietst

1 opmerking:

De Bobslee zei

Hoi Pé,

Ik leef met je mee, hier is het niet veel beter hoor, vorige week 2x verstek laten gaan vanwege verse sneeuw, dat dooide dan weer snel, en ook deze week hetzelfde liedje, ook slechts 2x in de fiets.........
Ook constant regen, dan weer iets kouder en sneeuw, dan weer dooi, het kwakkelt maar door...
Het zal weer wel eens beteren denk ik, dat doet het meestal.

Groeten, Adri.